2012. december 4., kedd

Nails - Hópihe

A mai bejegyzésben megmutatnám nektek az új körmöcskéimet. Mivel itt a tél, jön a hó ezért nemvolt kérdés milyen minták lesznek a körmömön.


Az utóbbi időben keveset voltam gépnél így semmi időm nemvolt a blogra. Az a baj h számtalanszor megfogadom h most másképp lesz, többet írok, rendszeresebben stb., de vhogy mégsem sikerül. Lehet nem vagyok túl elszánt vagy nemtudom. Viszont ha sokáig nemfogok írni akkor a facebookos adatlapon jelezni fogom, SŐT azt megígérthetem h ott minden nap adok magamról vmi életjelet, már akit érdekel :) Vmint Instagramra azért töltögetem én a képeket szorgosan, úgyhogy ott is megtaláltok.
Nemrégiben volt szerencsém ellátogatni Svájcba, csináltam pár képet és majd megírom az élményeimet nektek :)

Visszatérve a körmeimre, sztem megint nagyon szépet alkotott kedves barátnőm Zsuzsi :) A párom azt hitte matrica, ugyh előre szólok - NEM nem matrica. Mindegyik körmömre egyenként festette meg a hópihéket :) Most pedig jöjjenek a képek...










Ti is karácsonyi díszbe öltöztettétek már a körmeiteket?:)

2 megjegyzés: